COVID19 – zasady bezpieczeństwa w Hotel Skipper – informacje dla Gościa w sprawie wdrożonych zmian w funkcjonowaniu hotelu
Szanowny Gościu,
Hotel Skipper to kameralny kurort (tylko 48 pokoi) znajdujący się w “bezpiecznej” lokalizacji:
- “na odludziu” we wsi REWA oddalonej 15 km od Gdyni
- hotel położony u nasady Szperka, na plaży, otoczony z dwóch stron zatoką
- hotel mieści się w Obszarze Natura2000, obszarze chronionym, z powietrzem BEZ SMOGU
- jest obiektem dostępnym tylko dla Gości hotelowych i jego pracowników
Hotel Skipper = Kameralny Hotel = Bezpieczna Lokalizacja
W obliczu tak trudnego wyzwania jakim jest koronawirus (SARS-CoV-2), przed jakim stanęliśmy my wszyscy, pragniemy poinformować, że na bieżąco monitorujemy doniesienia dotyczące SARS-CoV-2 i dynamicznie zmieniającą się sytuację przez niego wywołaną. Bezzwłocznie wdrożyliśmy środki ostrożności, w celu zapewnienia bezpiecznego pobytu w naszym hotelu. A także przygotowaliśmy pełną listę konkretnych działań obejmujących wszystkie obszary w hotelu. Sprawdź poniżej.
RECEPCJA
- relacja z Gościem jest nawiązana już na etapie rezerwacji i skierowana w stronę relacji online
- Gość otrzymuje pakiet informacji mailem na dzień przed przyjazdem nt. działań w hotelu ze szczególnym uwzględnieniem gastronomii
- Hotel jest wyposażony w dystrybutory ze środkiem dezynfekującym, umieszczone w holu recepcyjnym, w lobby, przy wejściu restauracji, w toaletach, na półpiętrach
- Hotel zastrzega sobie prawo do zmierzenia temperatury ciała każdego Gościa
- po wejściu do hotelu, przed podejściem do recepcji Goście proszeni są o dodatkową dezynfekcję dłoni
- bardzo prosimy o noszenie maseczek w częściach wspólnych hotelu oraz dezynfekcje rąk. Jeśli nie masz maseczki zgłoś się do recepcji.
- obowiązują nowe godziny doby hotelowej 16.00-11.00
- recepcja pracuje w systemie zmianowym
- Gościu – pamiętaj- jeżeli jesteś chory przełóż swój pobyt – w przypadku gdy pojawisz się w Hotelu z objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo do nie zameldowania Ciebie z zachowaniem zadatku
- sugerujemy, aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo)
- pracownik recepcji co godzinę lub w zależności od natężenia ruchu dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, telefonów, klawiatury i myszki. Lada recepcji oraz pin pad terminala płatniczego
- dezynfekowane są przed każdym Gościem.
- przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości ( ewentualnie rodzina 2 plus 2)
- Gość będzie dokonywać preautoryzacji w momencie zakwaterowania
- Aby zminimalizować płatności online, Gość w porozumieniu z recepcją może rozważyć płatność przelewem z góry za całą rezerwację przed przyjazdem- tylko w przypadku gdy dotyczy to pobytów dłuższych niż 1 doba
POKOJE i CZĘŚCI PUBLICZNE
- w związku z ograniczaniem bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie lub w 3 dobie pobytu
- obowiązuje doba hotelowa 16.00-11.00jeżeli Gość życzy sobie przyjechać z własną pościelą- serdecznie zapraszamy- prosimy o wcześniejsze zgłoszenie
- jeśli potrzebują Państwo wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy prosimy o telefon do recepcji pod nr 500
- wszystkie czynności będą wykonywane pod nieobecność Gości w pokoju
- informujemy, że zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji klamek i poręczy
- podczas przygotowania pokoju dla Gości stosujemy ozonator
- w przestrzeniach publicznych umieściliśmy instrukcje nt. zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny
- pracownik działu HSK pracuje obowiązkowo w rękawicach
- bielizna hotelowa brudna pakowana jest w pokoju i umieszczana w specjalnym koszu wyposażonym z pokrywą
- wózki hotelowe, worki ze śmieciami oraz z bielizną są przykrywane specjalnymi, bakteriobójczymi pokrywami
- części wspólne- korytarze i toalety poddawana są cogodzinnej dezynfekcji
- montujemy w toaletach w częściach wspólnych tabliczki z harmonogramem odkażania części wspólnych, który co godzinę jest wypełniany i oznaczony podpisem osoby realizującej procedurę
- w hotelu używamy jednorazowych, higienicznych nakładek na toalety, pilota do telewizora
- pracownik HSK używa do sprzątania TYLKO ręczników papierowych
GASTRONOMIA
- w restauracji Bukszpryt goście będą korzystać ze stolików wybranych przez kelnera, stoliki są ustawione w odstępach 1,5 m
- przed wejściem do restauracji Goście będą dezynfekować dłonie, dystrybutor ze środkiem dezynfekującym zamontowany jest również przed wejściem do Restauracji
- dezynfekcja rąk przez kelnera odbywa się każdorazowo przed obsługą Gościa, a także po niej
- kelner dezynfekuje miejsce swojej pracy na bieżąco;
- bieżąca dezynfekcja stolików po konsumpcji przez Gościa, dodatkowo przeprowadzana będzie dezynfekcja nieużywanych stołów co 1h; przy rozdzielni kelnerskiej zamontowaliśmy tabliczki z
- harmonogramem odkażania części wspólnych, który co godzinę będzie wypełniany i oznaczony podpisem osoby realizującej procedurę
- po przywitaniu Gości są oni odprowadzani do wybranego przez kelnera stolika, tak aby została zachowana bezpieczna odległość;
- przygotowanie zalaminowanych kart menu w celu uproszczonej dezynfekcji;
- zapewniamy Gościom dostęp do jednorazowych rękawiczek;
- podanie Gościom wcześniej zdezynfekowanych sztućców i jednorazowych saszetek sól/pieprz/cukier – dopiero po przyjęciu zamówienia oraz podanie jednorazowych serwetek;
STREFA SPA
- zabiegi wykonywane są wyłącznie pojedynczo, brak możliwości zabiegów dla dwojga jednocześnie
- na zabieg Goście przychodzą 5 min przed czasem tak by ograniczyć mijanie się z innymi Gości wychodzącymi z zabiegu
- obsługa SPA zastrzega sobie prawo do 30 min przerwy między zabiegami w celu dezynfekcji łóżek itp
- dezynfekcja dłoni Gości przed wejściem do gabinetu – zamontowany dystrybutor ze środkiem dezynfekującym w recepcji spa
- nie przyjmujemy gości zaziębionych, z kaszlem – termometry dostępne w recepcji głównej hotelu
- w razie potrzeby mierzenie temperatury przed zabiegiem w celu wyeliminowania osób z objawami infekcji- Gościu- jeżeli jesteś chory nie zostaniesz poddany zabiegowi, ale obciążony jego kosztem
- dla Gości korzystających ze strefy mokrej środek do dezynfekcji dłoni znajduje się w szatni dla Gości
- Sauny w strefie mokrej pozostają wyłączone do odwołania.
- zapisy na zabiegi przyjmujemy mailowo bądź telefonicznie w celu unikania zgromadzeń przed recepcją- komunikacja z Gościem online, SMS, WhatsApp
- podczas ewentualnego umawiania zabiegów w recepcji może znajdować się tylko jedna osoba
Sprzątamy – Dbamy – Witamy
Sprzątamy nasz hotel, aby zapewnić bezpieczeństwo i komfort naszym gościom.
Dbamy o naszych Gości i pracowników, wprowadzając te wszystkie dodatkowe środki w celu zapewnienia im możliwie najlepszego samopoczucia i zachowania maksymalnego bezpieczeństwa. Nasi pracownicy zostali poinformowani o wytycznych zatwierdzonych przez Światową Organizację Zdrowia i lokalne władze zdrowotne. Są gotowi udzielić pomocy każdemu gościowi, który może poczuć się źle.
Prowadzimy codzienne spotkania z naszymi pracownikami w celu przeglądu każdej istotnej sytuacji i stale komunikujemy się z odpowiednimi organami ds. zdrowia, aby na bieżąco informować naszych Gości i pracowników o istniejących rozporządzeniach i proponowanych nowych rozwiązaniach.
Zapraszamy naszych Gości do naszego hotelu z takim samym ciepłem i gościnnością, jak zawsze. Chociaż epidemia COVID-19 staje się naszą rzeczywistością jesteśmy pełni wiary i nadziei, że zachowując wprowadzone środki ostrożności uda nam się ją pokonać i znów w pełni cieszyć się z podróżowania.
Wierzymy, że wdrożone działania minimalizują zagrożenie zarażeniem koronawirusem. Chcemy abyś wiedział, że twoje bezpieczeństwo i dobre samopoczucie są dla nas najwyższym priorytetem. Wierzymy, że pomimo zaistniałej sytuacji – Państwa pobyt będzie należał do udanych.
Z wyrazami należnego szacunku
Załoga Hotelu Skipper****